aRTi-D™ Env, Διαχείριση περιβάλλοντος και ενέργειας
Συλλογή δεδομένων
▶ Παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο διαφόρων περιβαλλοντικών συνθηκών του χώρου.
▶ Ενσωμάτωση διαφορετικών μετρήσεων από οποιαδήποτε πηγή (αισθητήρες, εικόνα, ήχος κ.λπ.).
▶ Χειρισμός πολλαπλών τύπων αισθητήρων (αναλογικοί, 4-20mA, τάση, ψηφιακές διεπαφές κ.λπ.).
▶ Προ-επεξεργασία δεδομένων τοπικά, για τη μείωση του όγκου των δεδομένων που μεταφέρονται στο διακομιστή/ Cloud.
▶ Δυνατότητα επεκτασιμότητας για την κάλυψη μελλοντικών αναγκών με την προσθήκη επιπλέον συσκευών.
▶ Αυξημένη ευελιξία: Ενσύρματο/ασύρματο.
▶ Τοποθέτηση και άμεση λειτουργία (plug n’ play).
Τι είναι και πως λειτουργεί;
Tο aRTi-D™ Env είναι μια λύση για τη διαχείριση και έλεγχο τoυ περιβάλλοντος εργασίας και της κατανάλωσης της ενέργειας. Το aRTi-D™ Env προσφέρει τη δυνατότητα παρακολούθησης, ανάλυσης ή/και ελέγχου διαφόρων περιβαλλοντικών συνθηκών (π.χ θερμοκρασία, υγρασία, ποιότητα αέρα κ.λπ.).
▶ Επιτήρηση Μέσων Παραγωγής
Σημεία Επιτήρησης
▶ Χώρος παραγωγής
▶ Αποθήκες
▶ Γραφεία
▶ Ψυγεία
▶ Μονάδες Θέρμανσης/Ψύξης
Μεγέθη Επιτήρησης
▶ Θερμοκρασία
▶ Υγρασία
▶ PM2.5
▶ CO, CO2, NO, NO2, SO2
▶ VOC
▶ Παρακολούθηση περιβαλλοντικών συνθηκών του χώρου σε πραγματικό χρόνο.
▶ Ειδοποιήσεις για την ποιότητα του εσωτερικού αέρα.
▶ Παρακολούθηση της κατανάλωσης της ενέργειας και προτάσεις για μείωση της κατανάλωσης.
▶ Έλεγχος μονάδων ψύξης/θέρμανσης από οπουδήποτε, μέσω κινητού τηλεφώνου ή υπολογιστή.
▶ Καθορισμός επιτρεπτών ορίων λειτουργίας μονάδων ψύξης/θέρμανσης.
▶ Δημιουργία και διαχείριση κανόνων για την εκτέλεση ενεργειών, βάσει συνθηκών χώρου.
▶ Καθορισμός χρονοδιαγράμματος λειτουργίας για την ενεργοποίηση ή την απενεργοποίηση μονάδων ψύξης/θέρμανσης.
▶ Ανίχνευση αποκλίσεων (π χ. ανοιχτά παράθυρα) και προτάσεις για βέλτιστες ρυθμίσεις.
▶ Αξιολόγηση της απόδοσης μονάδων ψύξης/θέρμανσης με βάση ιστορικά δεδομένα.
▶ Αυτόματες ειδοποιήσεις σε περίπτωση απόκλισης.
▶ Προβολή ημερήσιων συμβάντων και ενεργειών χρήστη.
▶ Προβολή ιστορικών δεδομένων.
▶ Αναφορές με την ανάλυση των δεδομένων.
▶ Οικονομική αποτύπωση της κατανάλωσης της ενέργειας.
▶ Διαχείριση χρηστών για τον καθορισμό ρόλων και εξουσιοδοτήσεων πρόσβασης. Κάθε συσκευή μπορεί να έχει πολλαπλούς χρήστες.
Εφαρμογή διαχείρισης
Οφέλη
▶ 50-70% εξοικονόμηση ενέργειας στα συστήματα θέρμανσης και ψύξης.
▶ 100% συμμόρφωση με τους κανονισμούς.
▶ 10-20% αύξηση στην παραγωγικότητα.
▶ 5% μείωση στα ποσοστά απουσιών εργαζομένων.
▶ 3-10% βελτιωμένη βιωσιμότητα ασφάλειας.